نوشته شده توسط : فهیمه

هتل توسان کوش آداسی ترکیه

هتل 4 ستاره توسان بیچ بهترین و زیبا ترین هتل کوش آداسی ترکیه می باشد که در سال 1962 در ساحل دریای اژه قرار گرفته است. این هتل دارای 377 اتاق زیبا می  باشد که 286 واحد رو به ساحل دریای زیبا و آرام مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. هتل توسان در فاصله 75 کیلومتری از فرودگاه قرار دارد. هتل توسان بیچ کوش آداسی ترکیه برای کودکان زیر ۶ سال درصورتی‌که به تخت اضافی در اتاق نیاز داشته باشند و برای یک کودک زیر ۲سال درصورتیکه از تخت کودک استفاده کند رایگان است.این هتل خدمات عالی با کیفیت بالایی را در اختیار مسافران تور ترکیه قرار می دهد.

امکانات هتل توسان بیچ کوش آداسی ترکیه:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، بوفه، اسنک بار، روم سرویس، ارائه خدمات به معلول، مرکز خرید، فروشگاه، صندوق امانات، خشک‌شویی، انبار چمدان، صرافی، اجاره ماشین،تهویه، تراس، ترانسفر فرودگاهی، ساحل اختصاصی، اسپا، سونا، ماساژ، استخرسرپوشیده، استخر روباز، سالن بدن‌سازی، حمام ترکی، تنیس، دارت، اینترنت وایرلس رایگان و... مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد.

هتل لاویستا بوتیک کوش آداسی ترکیه

 یکی از هتل های زیبای ترکیه هتل 4 ستاره لاویستا بوتیک کوش آداسی ترکیه است که در منطقه  ییلانچی بورنو، در ساحل دریای اژه واقع شده است. این هتل دارای 39 اتاق زیبا می باشد که اتاق ها دارای امکانات تهویه، مینی بار، حمام، چای/قهوه ساز، تلویزیون، اینترنت رایگان، رادیو، تلفن و  ... برای مسافران تور ترکیه می باشد و همه اتاق ها دارای بالکنی بسیار زیبا با منظره ای عالی از دریا می باشند. در رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی مخصوص مسافران تور ترکیه سرو می شود. در کنار استخر این هتل تخت هایی برای مسافران تور ترکیه قرار دارد که رو به دریا می باشد و مسافران تور ترکیه از ان لذت ببرند و سفر خوبی را شپری کنند.

 امکانات هتل لاویستا بوتیک کوش آداسی ترکیه :

استخر رو باز، زمین بازی، تراس، رستوران، بار، آسانسور، اتاق های پاک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته برای مسافران تور ترکیه، خدمات تور، امکانات جلسه، امکانات اتاق وی آی پی، پارکینگ رایگان و ... برای مسافران تور ترکیه می باشد.

 

 

هتل آرورا کوش آداسی ترکیه

یکی از هتل های خوب کوش آداسی ترکیه هتل 4 ستاره آرورا است که در کنار ساحل شهر کوش آداسی واقع شده است. این هتل در منطقه لانگ بیچ در فاطله 5 کیلومتری مرکز شهر کوش اداسی ترکیه واقع شده است. هتل در مجموع از 92 اتاق خوب تشکیل شده است. هتل تا مرکز شهر 5 کیلومتر و تا شهر باستانی افسوس 18 کیلومتر فاصله دارد. هتل آرورا کوش آداسی ترکیه امکانات خوبی را در اختیار مسافران تور ترکیه قرار می دهد.

 امکانات هتل آرورا کوش آداسی ترکیه:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، استخر روباز برای مسافران تور ترکیه، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، اتاق و امکانات برای معلولین، مرکز بدنسازی، پینگ پنگ، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتو کشی، صرافی، فکس و کپی، تهویه، بار و...

مطالب مرتبط:

تور ترکیه تابستان 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ترکیه تیر 95 

 تور ترکیه مرداد 95 

تور ترکیه شهریور 95

تور ترکیه تعطیلات شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 4 ستاره ترکیه , لوکس ترین هتل های 4 ستاره ترکیه, مجلل ترین هتل های 4 ستاره ترکیه, امکانات هتل های 4 ستاره ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

شهر تاریخی افسوس

شهر تاریخی افسوس یکی از شهرهای مهم تمدن روم باستان در آسیای صغیر می باشد. این شهر که در سواحل دریای اژه و کناره رود مندرس کوچک واقع شده امروزه به ترکی بنام اِفسوس خوانده می شود. شهر تاریخی افسوس مکانی با تمدن 6000 سال قبل از میلاد مسیح که در ترکیه واقع شده است.افسوس جمعیتی بیش از 250000 نفر را در خود جای داده است و جز دومین شهر بزرگ در عصر خود بوده است و از طرفی شهر آرتمیس که یکی از عجایب هفت گانه جهان باستان می باشد را در خود جای داده است. شهر تاریخی افسوس یکی از مهم ترین بقایای تاریح بشمار می آید.آثار باقی مانده از این جاذبه زیبا در 70 کیلومتری شهر ازمیر بنام سلجوق قرار داردو این جاذبه گردشگری مسافران تور ترکیه را به سمت خود جلب می کند. 

 

پاموک کاله ترکیه

پاموک کاله که در زبان ترکی به معنای قصر پنبه ای است، چشم اندازی غیرواقعی در غرب ترکیه است که به خاطر شیب های پلکانی سفیدش معروف است. این شیب های پلکانی از ماده تراورتن هستند. تراورتن یک سنگ رسوبی است که از آب های معدنی چشمه های آب داغ رسوب می کند. انسان ها طی هزاران سال گذشته در این آب ها شنا کرده اند. شهر باستانی یونانی هیراپولیس توسط پادشاهان پرگامون بر روی چشمه های آب داغ ساخته شده است. ویرانه های حمام ها، معابد و بناهای تاریخی را می توان در این مکان مشاهده کرد.گردشگران تور ترکیه با رفتن به این مکان تفریحی و زیبا لحظات خوشی را سپری خواهند کرد.

 

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه مرداد 95  

 تور ترکیه تابستان 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین جاذبه های گردشگری ترکیه ,مکان های دیدنی ترکیه , مکان های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

 هتل یوستان ازمیر ترکیه

هتل یوستان ازمیر در مرکز شهر ازمیر بنا شده است. این هتل 4 ستاره  تا ساحل کردن فاصله کوتاهی دارد و همچنین موزه آتاتورک و نمایشگاه بین المللی ازمیر در ۲۵۰ متری هتل است که شما مسافران عزیز تور ترکیه  میتوانید این مکان های دیدنی مشاهده کنید. این هتل به ایستگاه مترو در شهر ازمیر تنها ۱۰ دقیقه و با فرودگاه آدنان مندرس 17 کیلومتر فاصله دارد.  هتل یوستان ازمیر  دارای ۳۰ اتاق شیک  می باشد که اتاق ها در اندازه های متفاوت و با طراحی مدرن و رنگ های گرم با نور مناسب تزئین شده است.

امکانات هتل یوستان ازمیر ترکیه:

 روم سرویس ۲۴ ساعته ، صندوق امانات ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار ، حمام  ، تلویزیون صفحه تخت  ،wifi پرسرعت ، شما گردشگران تور ترکیه با اقامت در این هتل با فضای ارامش بخش دعوت می کند. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود.از دیگر امکانات این هتل سالن کنفرانس و جلسه برای سازمان ها می باشد.

 

هتل تونتاس آپرت کوش آداسی ,ترکیه

 

هتل چهار ستاره تونتاس آپرت کوش آداسی امکانات عالی و متنوعی برای اقامت کنندگان تور ترکیه در هتل دارد. این هتل چهار ستاره در شهر محبوب کوش آداسی است .

 

هتل تونتاس آپرت کوش اداسی دارای ۷۰ اتاق خوب و تمییز که دارای امکانات نظیر تخت خواب و سسیتم تهویه مطبوع ,سرویس بهداشتی و حمام های تمییز می باشد,چشم انداز و  تراس اختصاصی رو به دریا می باشد که بسیار زیبا است .اینترنت در اتاق ها که شما مسافران تور ترکیه با وای فای می توانید استفاده کنید.رستوران هتل که در طبقه همکف دارای انواع غذاها از صبحانه و ناهار  ترکی برای مهمانان تور ترکیه در نظر گرفته اند و همچنین شما می توانید برای صرف غذا در فضای باز هتل بروید و در این مکان غذا میل کنید.

خدمات و تفریحات هتل تونتاس آپرت کوش اداسی استخر رو باز و مخصوص می باشد.غواصی یکی دیگر از تفریحات این هتل می باشد و باغ این هتل که فضای زیبایی دارد و برای میل کردن نوشیدنی مناسب می باشد.برای کرایه کردن اتومبیل هم می توانید با هماهنگی خدمه هتل ماشین را اجاره کنید و به مکان های دلخواه بروید همچنین شما مسافران تور ترکیه می توانید در ساحل نزدیک هتل پیاده روی کنید.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه مرداد 95  

 تور ترکیه تابستان 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه, لوکس ترین هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه, مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل فرور کلاب بدروم ترکیه

یکی از هتل های زیبا و شیک 4 ستاره ترکیه هتل فرور کلاب بدروم ترکیه است که در ۱ کیلومتری مرکز بدروم ترکیه قرار گرفته است. هتل فرور کلاب بدروم ترکیه دارای اتاق ها با سوئیت های زیبا و تمیز با امکاناتی عالی و چشم اندازی فوق العاده در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. امکانات تفریحی این هتل می توان گفت ماساژ ، سونا ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) و ... که مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. باغ زیبا و سر سبز این هتل از ویژگی های خوب آن است که در آن مسافران تور ترکیهمی توانند فعاليت هايی نظير پينگ پنگ، بيليارد، پرتاب دارت انجام دهند و اوقات خوبی را سپری کنند. یکی دیگر از ویژگی های خوب هتل فرور کلاب بدروم ترکیه ساحل اختصاصی آن است که مسافران تور ترکیه می توانند به شنا و افتاب گیری برونند و کارکنان هتل فرور کلاب بدروم ترکیه آماده خدمت به مسافران می باشند. 

 

امکانات هتل فرور کلاب بدروم ترکیه: 

ماساژ ، سونا ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی), پينگ پنگ، بيليارد، پرتاب دارت,  خدمات زيبايی آرايشگاه برای مسافران تور ترکیه, پارکینگ اختصاصی, کافی شاپ, رستوران, اینترنت, سرویس رفت آمد­ رایگان به مراکز خرید, سرویس خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل ویلا لوانت ازمیر ترکیه

یکی از بهترین و شیک ترین هتل های 4 ستاره ترکیه هتل ویلا لوانت ازمیر ترکیه است که در مرکز منطقه برنوا قرار گرفته است.هتل ویلا لوانت ازمیر ترکیه دارای اتاق ها و سوئیت هایی شیک و تمیز با امکاناتی خوب مانند: سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات، وای فای رایگان، تلفن, مینی بار ،ارائه خبرنامه و بالکنی بسیار زیبا با چشم اندازی عالی در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. این هتل تا ساحل کردان 5 دقیقه منطقه قدیمی کوناک 20 دقیقه و مرکز خرید برناوا 5 دقیقه فاصله دارد. یکی از ویژگی های خوب هتل ویلا لوانت ازمیر ترکیه  ایوان مخصوص آن است که مسافران تور ترکیه می توانند جهت آفتاب گرفتن به آنجا بروند و از دیگر ویژگی های خوب هتل کارکنان آن است که به زبان انگلیسی و ترکی مسلط می باشند. باغ زیبایی این هتل جهت سرو غذا و نوشیدنی و حتی اوقات فراغت مسافران تور ترکیه می باشد.

 

امکانات هتل ویلا لوانت ازمیر ترکیه:

ترانسفر فرودگاه, کارکنان به زبان انگلیسی و ترکی,  باغ زیبا, رستوران, بار, کافی شاپ, سالن واتاق ضیافت, اینترنت, خدمات خانه داری برای مسافران تور ترکیه , کرایه اتومبیل و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل ویوالدی سی گلد آنکارا ترکیه

یکی از شیک و مناسب 4 ستاره ترکیه هتل ویوالدی سی گلد آنکارا ترکیه است که در منطقه کانکایا و در قلب آنکارا ترکیه قرار گرفته است. هتل ویوالدی سی گلد آنکارا ترکیه در فاصله ۶٫۴ کیلومتری میدان کیزیلای  و ۳۴ کیلومتری فرودگاه قرار دارد. این هتل دارای ۴۹ اتاق استاندارد ،سوئیت های خانوادگی در اندازه های متفاوت, رنگ هایی ملایم , نور مناسب و با تراسی بسیار زیبا و چشم اندازی فوق العاده و همچنین شيشه های دوجداره اتاق ها که از ویژگی های خوب اتاق ها می باشد نیز در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. هتل ویوالدی سی گلد آنکارا ترکیه برای مسافران تور ترکیه سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم و ... فراهم کرده است تا مسافران لحظات خوبی را سپری کنند. از ویژگی های بسیار خوب این هتل مسلط بودن کارکان به 3 زبان انگلیسی ،ترکی و فرانسوی می باشد و در صورت تمایل مسافران تور ترکیه ترانسفر فرودگاه در اختيارشان می باشد. 

 

امکانات هتل ویوالدی سی گلد آنکارا ترکیه:

سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم برای مسافران تور ترکیه, کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوی , برگزاری کنفرانس ها, مرکز اداری, صرافی, کارکنان مسلط به زبان انگلیسی ،ترکی و فرانسوی, ترانسفر فرودگاه, خدمات خانه داری و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور ترکیه تابستان 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ترکیه تیر 95 

 تور ترکیه مرداد 95 

تور ترکیه شهریور 95

تور ترکیه تعطیلات شهریور 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های 4 ستاره ترکیه , لوکس ترین هتل های 4 ستاره ترکیه, مجلل ترین هتل های 4 ستاره ترکیه, امکانات هتل های 4 ستاره ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل کروانسرای لارا آنتالیا ترکیه

هتل کروانسرای لارا آنتالیا در منطقه لارا  واقع شده و از بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا است که به شکل U بنا شده است که دارای دکوراسیونی شیک ، مدرن و منحصر به فرد می باشد.این هتل تا مرکز شهر آنتالیا ۱۳ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا ۱۴  کیلومتر فاصله دارد و کنار ساحل ماسه ای آن حدود 110000 متر مربع می باشد.  این هتل  در سال ۲۰۰۵ افتتاح گردیده است و از مجلل ترین هتل های ترکیه محسوب می شود  . هتل کروانسرای لارا آنتالیا دارای ۳۹۶ اتاق و ۷۹۰ تخت خواب است که از آن ۲۵۴ اتاق استاندارد ، ۱۰۰ اتاق لوکس بزرگ ، ۴ اتاق معلولین ، ۳۶ اتاق رابط خانوادگی ، ۲ اتاق لوکس ویژه و ۲ سوئیت که تمام اتاقها دارای بالکن اختصاصی با منظره ای  فضای سبز و دریای مدیترانه می باشد. 

امکانات اتاق ها:

تمام اتاقها هتل کروانسرای آنتالیا دارای خط تلفن مستقیم ، موزیک ، یخچال ، تلویزیون صفحه تخت ، سیستم الکترونیکی کیکارد ، سیستم تهویه مطبوع ، گاو صندوق ، توالت ، حمام ، سشوار و کولر می باشد .اتاق های هتل دکوراسیون و طراحی سوپر مدرن دارند و با رنگ های ملایم تزئین شده اند. 

امکانات هتل کروانسرای لارا آنتالیا:

این هتل دارای رستوران اصلی  با 20 نوع غذا و رستوران ترکی، رستوران فرانسوی، رستوران بین المللی، رستوران گیاهی، رستوران چینی و رستوران ایتالیایی میباشد. دسر و بار این هتل 24 ساعته آماده پذیرایی از گردشگران تور ترکیه می باشد. دیسکو هتل کاروانسرا شبانه برنامه های ویژه برگزار میکند و بار داخل دیسکو کاملا رایگان بوده وخدمات منحصربه فردی را به میهمانان و گردشگران تور ترکیه ارائه می دهد.

سالن بیلیارد ، سالن بدنسازی ،سالن بسکتبال ،سالن والیبال ، سالن فیتنس ،پینگ پنگ ،کورد تنیس ، تنیس روی میز ، مینی فوتبال ، فروشگاه ، شوهای ورزشی ، آمفی تئاتر ، پارک کودکان وسالن زیبائی می باشداین هتل دارای امکاناتی از قبیل ۴ مرکز زیبایی، استخرسرباز وسرپوشیده ، حکام ترکی ،سونا، جکوزی ،دوچرخه، خدمات عکاسی، جواهری، بولینگ، ورزش های آبی موتوری و پاراشوت میباشد.



مسافران تور ترکیه  می توانند با انتخاب این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.

 

هتل ریکسوس در قونیه،ترکیه

 هتل ریکسوس از جمله لوکس ترین و مجلل ترین اقامتگاه های شهر برای گردشگرای تور ترکیه است که در گروه هتل های بین المللی ریکسوس قرار داشته و دارای وسعتی حدود 24 هکتار می باشد .برخورداری از موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد و دسترسی آسان به مراکز خرید و مکانهای توریستی شهر بر جذابیت آن افزوده است . بهره مندی از فضای سبز و کامل ترین امکانات تفریحی و ورزشی ، ارائه خدمات هتلداری نوین ، پرسنلی با اخلاق و زبده ، برخروداری از ساختمانی تازه ساز و شیک و ... از ویژگی های این هتل 5 ستاره به شمار می رود .  هتل ریکسوس با جاذبه های شهر احاطه شده است و فاصله کوتاه با موزه کاشی دارد.ضمنا فرودگاه بین المللی شهر نیز 10 کیلومتر تا هتل فاصله دارد مسافران تور ترکیه با اقامت در هتل ریکسوس میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

ورودی زیبا در هتل:

امکانات هتل پنج ستاره ریکسوس قونیه  :

سالن بدنسازی و استخر سر پوشیده و روباز ویژه کودکان و بزرگسالان ، رستوران ، بار ، کافی شاپ ، کلاب شبانه ، محوطه حمام آفتاب ، سونا و جکوزی ، زمین تنیس ، بیلیارد ، اسکواش ، اسب سواری ، سالن زیبایی ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، فضای سبز ، سرویس نگه داری از کودک ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، خدمات شست و شوی لباس ، ترانسفر فرودگاهی ، مرکز خرید ، تاکسی سرویس و ... می باشد.

 

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه مرداد 95  

 تور ترکیه تابستان 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه, لوکس ترین هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه, مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

برج گالاتا ترکیه

برج گالاتا (Galata Tower) دارای ۶۷ متر ارتفاع است که در ترکیه و بر افق استانبول حمکرانی می‌کند. این برج سنگی قرون وسطایی به عنوان برج مسیح شناخته شده است. زمانی که در ۱۳۴۸ ساخته شد بلندترین ساختمان در استانبول بود که هنوز هم در استانبول می‌درخشد. این برج در طول قرن‌ها تغییر یافته است، در یک زمان به عنوان برج رصد نقطه آتش سوزی استفاده می‌شد. امروزه قسمت فوقانی آن شامل یک کافه، رستوران و باشگاه شبانه است، که توسط آسانسور در ساختمان ۹ طبقه می‌توان به آن‌جا رسید و در آن می توان مناظر خیره کننده‌ای را پیدا کرد. مسافران تور ترکیه با رفتن به برج گالاتا لحظات به یاد ماندنی خواهند داشت.

 

 

پاموک کاله ترکیه

پاموک کاله که در زبان ترکی به معنای قصر پنبه ای است، چشم اندازی غیرواقعی در غرب ترکیه است که به خاطر شیب های پلکانی سفیدش معروف است. این شیب های پلکانی از ماده تراورتن هستند. تراورتن یک سنگ رسوبی است که از آب های معدنی چشمه های آب داغ رسوب می کند. انسان ها طی هزاران سال گذشته در این آب ها شنا کرده اند. شهر باستانی یونانی هیراپولیس توسط پادشاهان پرگامون بر روی چشمه های آب داغ ساخته شده است. ویرانه های حمام ها، معابد و بناهای تاریخی را می توان در این مکان مشاهده کرد.گردشگران تور ترکیه با رفتن به این مکان تفریحی و زیبا لحظات خوشی را سپری خواهند کرد.

 

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه مرداد 95  

 تور ترکیه تابستان 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ترکیه, بهترین جاذبه های گردشگری ترکیه, مکان های گردشگری ترکیه, جاذبه های دیدنی و گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

 هتل زنا ریزورت کمر ترکیه

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های خوب ترکیه هتل 5 ستاره زنا ریزورت کمر ترکیه است که در نوار ساحلی کمر ترکیه قرار دارد. هتل زنا ریزورت کمر ترکیه دارای ۲۰۸ اتاق زیبا و مدرن که هر کدام پنجره قدی و بالکنی بسیار زیبا و چشم اندازی رو به ساحل دریا و یا باغ بوده و با بهترین امکانات نظیر اینترنت, سشوار ، مینی بار,  تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. از ویژگی های بسیار خوب این هتل داشتن ساحل و پلاژ اختصاصی و امکاناتی مدرن و با بهترین پذیرایی مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. دور تا دور این ساحل را طبیعتی سرسبز و چشم انداز دریا و کوهستان اطراف کمر می باشد و مسافران تور ترکیه می توانند از فضای زیبای آنجا دیدن نمایند. هتل زنا ریزورت کمر ترکیه امکانات تفریحی و سر گرم کنندهای مانند محوطه شیرجه ، سرسره های آبی ، ماساژ و مراقبت از پوست ، کاربوکی ، زمین تنیس ، پینگ پنگ ، دارت ، اجاره دوچرخه ، ماهیگیری ،سالن بدنسازی ، سونا و جکوزی ، تفریحات ساحلی ، سالن بیلیارد ،  کلاب کودکان ، مرکز سلامت و آب گرم ، حمام ترکی و بخار ، اتاق بازی, استخر سرپوشیده و روباز برای کودکان و بزرگسالان و ... که برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است تا مسافران نهایت لذت را ببرند. این هتل تا مرکز شهر کمر ترکیه ۵۰ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی کمرترکیه ۶۵ کیلومتر و به مراکز خرید کمر بسیار نزدیک می باشد.

امکانات  هتل زنا ریزورت کمر ترکیه: 

رستوران ، بوفه صبحانه ، بار, کافی شاپ ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، ترانسفر فرودگاهی ، خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، اینترنت رایگان برای مسافران تور ترکیه ، فروشگاه ، لاندری, صندوق امانات, استخر سرپوشیده و روباز برای کودکان و برگسالان ، محوطه شیرجه ، سرسره های آبی ، ماساژ و مراقبت از پوست ، کاربوکی ، زمین تنیس ، پینگ پنگ ، دارت ، اجاره دوچرخه ، ماهیگیری ، کرایه اتومبیل ، سالن بدنسازی ، سونا و جکوزی ، تفریحات ساحلی ، سالن بیلیارد ،  کلاب کودکان ، مرکز سلامت و آب گرم ، حمام ترکی و بخار ، اتاق بازی ، پرستار کودک ، منطقه بدون سیگار ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، مرکز تجاری و... که برای مسافران تور ترکیه می باشد.

 

 

هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه

یکی از مجلل ترین و زیبا ترین هتل های ترکیه هتل 4 ستاره هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه است که در منطقه لارا آنتالیا ترکیه قرار گرفته است. هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه دارای ۳۱۱ اتاق هایی بسیار شیک و مجلل دارای امکاناتی عالی و مدرن نظیر ال سی دی, اینترنت رایگان, مینی بار, سشوار بالکنی بسیار زیبا و با منظره ای بسیار فوق العاده و آرامش بخش در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. این هتل 7 رستوران عالی با انواع غذاهای ترکی ، چینی ، ژاپنی ، ایتالیایی ،دریایی و 6 بار با انواع نوشیدنی های مختلف برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است. از امکانات تفریحی و گردشگری هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه می توان گفت استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، سرگرمی های آبی ، پارک آبی ، استخر کودکان ، سرسره آبی ، کلاب شبانه ، تئاتر ، ساحل اختصاصی ، دارت ، بیلیارد ، زمین تنیس ، میز تنیس ، باشگاه بدنسازی ، سونا ، جکوزی ، ماساژ ، کتابخانه ، جت اسکی ، حمام ترکی و .... مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. فرودگاه بین المللی آنتالیا در ۱۲ کیلومتری و مرکز شهر آنتالیا ۱۸ کیلومتر تا هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه فاصله دارد.

 

امکانات هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه:

رستوران با انواع غذاهای ترکی ، چینی ، ژاپنی ، ایتالیایی ،دریایی, ۶ بار و دیسکو مخصوص مسافران تور ترکیه,  استخر روباز ، استخر سرپوشیده ، سرگرمی های آبی ، پارک آبی ، استخر کودکان ، سرسره آبی ، کلاب شبانه ، تئاتر ، ساحل اختصاصی ، دارت ، بیلیارد ، زمین تنیس ، میز تنیس ، باشگاه بدنسازی ، سونا ، جکوزی ، ماساژ ، کتابخانه ، جت اسکی ، حمام ترکی, صرافی و ... که برای مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیه

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های ترکیه هتل 5 ستاره هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیه است که در ورودی شهر و در فاصله 1 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی ترکیه قرار دارد. هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیه دارای 443 اتاق زیبا و مدرن با بالکنی زیبا و چشم اندازی فوق العاده در اختیار مسافران تور ترکیهمی باشد. این هتل دارای رستوران ها و اسنک بار های متنوع و نوشیدنی های متفاوتی دارد که مسافران تور ترکیه می توانند از آنجا لذت ببرند. از امکانات تفریحی هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیه می توان گفت دارای 6 استخر سرباز و سرسره های آبی, ساحل اختصاصی, بیلیارد، میز تنیس، دارت و ورزش های آبی و ... که همه مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه 80 کیلو متر می باشد.

 

امکانات هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی ترکیه:

استخر سرباز، تراس، زمین تنیس، پینگ پونگ، دارت، امکانات ورزش های آبی مخصوص مسافران تور ترکیه، پارک آبی، سونا، اسپا، ماساژ، حمام ترکی برای مسافران تور ترکیه، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، تفریحات عصرگاهی، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، آسانسور، روزنامه، وای فای رایگان و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور ترکیه تابستان 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ترکیه تیر 95 

 تور ترکیه مرداد 95 

تور ترکیه شهریور 95

تور ترکیه تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ترکیه, لوکس ترین هتل های 5 ستاره ترکیه,بهترین هتل های 5 ستاره ترکیه, مجلل ترین هتل های 5 ستاره ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فهیمه

هتل کایا ازمیر ثرامال ترکیه

هتل کایا ازمیر ثرامال ترکیه هتلی ۵ ستاره که  اقامتگاهی شیک و مدرن در ازمیر است که در شهر زیبا و توریستی ازمیر بنا شده است و به جاذبه های گردشگری و مکان های تاریخی دسترسی دارد. پرسنل این هتل 24 ساعت از شبانه روز آماده پذیرایی و سرویس دهی به  مسافران تور ترکیه می باشد. این هتل بسیاری از امکانات تفریحی ،ورزشی و رفاهی برخوردار است.این هتل دارای 316 اتاق ،اتاق خانوادگی و سوئیت شیک است و دکوراسیون این اتاق ها دارای رنگ آمیزی گرم آماده پذیرای مسافران تور ترکیه می باشد. امکانات اتاق ها روم سرویس 24 ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، مینی بار ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان و اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولین دارا می باشد 

امکانات هتل کایا ازمیر ثرامال ترکیه:

استخر روباز و سرپوشیده ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، سالن ورزشی پیشرفته ، زمین تنیس و گلف ، سونا و جکوزی ، میز بیلیارد ، مرکز سلامت و آبگرم ، اسکواش ، سالن بازی ، سرویس نگه داری از کودک ، منوهای رژیمی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، خدمات خانه داری ، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، آرایشگاه ، سال زیبایی ، سرویس درمانی ، ترانسفر فرودگاهی ، منطقه بدون سیگار و . . . از امکانات این هتل می باشد. مسافران عزیز می توانند با انتخاب هتل کایا ازمیر ثرامال ترکیه  از سفر خود لذت ببرند.

 

 

هتل تونتاس آپرت کوش آداسی ,ترکیه

 

هتل چهار ستاره تونتاس آپرت کوش آداسی امکانات عالی و متنوعی برای اقامت کنندگان تور ترکیه در هتل دارد. این هتل چهار ستاره در شهر محبوب کوش آداسی است .

 

هتل تونتاس آپرت کوش اداسی دارای ۷۰ اتاق خوب و تمییز که دارای امکانات نظیر تخت خواب و سسیتم تهویه مطبوع ,سرویس بهداشتی و حمام های تمییز می باشد,چشم انداز و  تراس اختصاصی رو به دریا می باشد که بسیار زیبا است .اینترنت در اتاق ها که شما مسافران تور ترکیه با وای فای می توانید استفاده کنید.رستوران هتل که در طبقه همکف دارای انواع غذاها از صبحانه و ناهار  ترکی برای مهمانان تور ترکیه در نظر گرفته اند و همچنین شما می توانید برای صرف غذا در فضای باز هتل بروید و در این مکان غذا میل کنید.

خدمات و تفریحات هتل تونتاس آپرت کوش اداسی استخر رو باز و مخصوص می باشد.غواصی یکی دیگر از تفریحات این هتل می باشد و باغ این هتل که فضای زیبایی دارد و برای میل کردن نوشیدنی مناسب می باشد.برای کرایه کردن اتومبیل هم می توانید با هماهنگی خدمه هتل ماشین را اجاره کنید و به مکان های دلخواه بروید همچنین شما مسافران تور ترکیه می توانید در ساحل نزدیک هتل پیاده روی کنید.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه مرداد 95  

 تور ترکیه تابستان 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه, لوکس ترین هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه, مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد